Wednesday, December 28, 2011

~ only you dear ~

hey peeps ! Assalamualaikum :') ouhh yeahh.. how r u? i hope u guys fine act ;') rinduuuu meh dekat blog nihh !!! Aummmmmm... kepada sesiapa yang baca tuhh , thank you sebab sudi baca entry nihh.. nonsence right okayy , i know that :') ouhya ! hidup kita daa semakin boring kan ? *menaip sambil menangis* tapi , hmmm... susah jugak kan single single nih? dekat sapa kita nak luahkan semuanya? dekat mama? parents? kawan? macam larh depa nak dengaq semuanya.. cerita sikit dah nak membebel.. hmm , ntah kenapa semakin aku nak lupakan dia , semakin hari aku rindukan dia.. sayang dia macam dulu :'/ seksa weh macam nihh.. sorry kalau awak baca entry nihh.. serius ohh ! semakin benci , semakin sayang.. even kita daa takda apa apa hubungan , tapi Ya Allah :'( seksaaaaaaaaaa sangat bagi aku doe.. banyak sangat moment yang tak buley aku nak lupakan.. :'( now , dia daa ada life baru.. tumpang bahagia.. :) tiap tiap hari aku salu usha phone aku walaupun aku tau dia takkan texting daa sebab aku tak suka.. now , aku kerap pulak cari alasan untuk aku text sama dia.. hampa , kenapa jadi macam nih? kenapa kenapa dan kenapa? hmm , asal pegi sana sini mesti berdoa supaya terserempak dengan dia.. tapi , doa aku tak termakbul pun.. :'( nak jugak tengok muka dia yang tengah bahagia tuu.. :( dan aku nak jugak suruh dia tengok muka aku yang tengah terseksaaaaa nihh.. sumpah doe , susah sangat nak lupakan dia.. kalau awak baca this entry.. sorry , mintak diabaikan entry nihh.. hanya sekadar luahan hati.. :') *menangis sambil menangis lagi* semua orang tak pedulikan pasal aku.. dulu ada awak buley laa jugak awak msg-2 kita , buat kita happy , buat kita menangis , buat kita gelak sensorang , senyum sensorang.. i miss the old of us bhai :'( tak buley nak lupakan awak even awak daa ada teman hidup baru.. hope kekal jyeahh.. kita cakap semua nihh betul betul tau awak.. bukan main main.. jangan ingat kita main main kay ? i'm serius.. 14032010 tetap dihati kita awak.. okay , now daa petang.. time untuk saya lepaskan rinduu saya dekat awak cayang.. can? hmmm , :'( *mengesat air mata* okay laa awak.. entry nih khas buat awak.. mintak maaf kalau tak suka.. harap awak happy yea cayang? i'll pray of your happiness.. hmmmm ~ byeeeeeeeee u olls ! :'(

No comments:

Post a Comment